دوره 24 (1402)
دوره 23 (1401)
دوره 22 (1400)
دوره 21 (1399)
دوره 20 (1398)
دوره 19 (1397)
دوره 18 (1396)
دوره 17 (1395)
دوره 16 (1394)
دوره 15 (1393)
دوره 14 (1392)
دوره 13 (1391)
دوره 12 (1390)
دوره 11 (1389)
دوره 10 (1388)
دوره 9 (1387)
دوره 8 (1386)
دوره 7 (1385)
دوره 6 (1384)
دوره 5 (1383)
دوره 4 (1382)
دوره 3 (1381)
دوره 2 (1379)
دوره 1 (1378)
نویسنده = مصطفی بابایی سارویی
تعداد مقالات: 2
تدوین و اعتباریابی مدل سطوح سرمایه اجتماعی مؤثر بر پذیرش فناوریهای نوین رسانهای واقعیت افزوده
دوره 24، شماره 96 ، اسفند 1402، ، صفحه 137-156
چکیده
یکی از مدرنترین فناوریهای تجسم اطلاعات که امروزه در تمامی عرصهها کاربرد پیدا کرده فناوری واقعیت افزوده است که در حوزههای بسیاری همچون کسبوکار، بازاریابی، فروش محصولات وغیره جذابیت خاص خود را ... بیشترواکاوی تأثیر عامل سرمایه اجتماعی در پذیرش فناوریهای نوین رسانهای (موردمطالعه: فناوری واقعیت افزوده)
دوره 22، شماره 87 ، مهر 1400، ، صفحه 159-181