تدوین و اعتباریابی مدل سطوح سرمایه اجتماعی مؤثر بر پذیرش فناوری‌های نوین رسانه‌ای واقعیت افزوده
تدوین و اعتباریابی مدل سطوح سرمایه اجتماعی مؤثر بر پذیرش فناوری‌های نوین رسانه‌ای واقعیت افزوده

مصطفی بابایی سارویی؛ ابوالفضل دانایی؛ سیدمحمد زرگر

دوره 24، شماره 96 ، اسفند 1402، ، صفحه 137-156

چکیده
  یکی از مدرن‌ترین فناوری‌های تجسم اطلاعات که امروزه در تمامی عرصه‌ها کاربرد پیدا کرده فناوری واقعیت افزوده است که در حوزه‌های بسیاری همچون کسب‌وکار، بازاریابی، فروش محصولات وغیره جذابیت خاص خود را ...  بیشتر
واکاوی تأثیر عامل سرمایه اجتماعی در پذیرش فناوری‌های نوین رسانه‌‌ای (موردمطالعه: فناوری واقعیت افزوده)
واکاوی تأثیر عامل سرمایه اجتماعی در پذیرش فناوری‌های نوین رسانه‌‌ای (موردمطالعه: فناوری واقعیت افزوده)

مصطفی بابایی سارویی؛ ابوالفضل دانایی؛ سیدمحمد زرگر

دوره 22، شماره 87 ، مهر 1400، ، صفحه 159-181

چکیده
  موضوع پذیرش فناوری توسط اندیشمندان مختلفی موردبررسی قرارگرفته است. در سال‌های متمادی مدل‌های متفاوتی برای پذیرش فناوری ارائه‌شده است؛ اما هیچ‌کدام از این مدل‌ها به‌صورت تخصصی موضوع پذیرش فناوری‌‌‌های ...  بیشتر
نقش رسانه‌های مجازی در گرایش به هویت ملی
نقش رسانه‌های مجازی در گرایش به هویت ملی

ابوالفضل دانایی؛ مصطفی بابایی

دوره 18، شماره 71 ، مهر 1396، ، صفحه 43-68

چکیده
  هویت یکی از ابتدایی‌ترین نیازهای بشری است. انسان‌ها به ‌محض شناخت خود به‌طور مستقیم در مواجهه با این موضوع قرار می‌گیرند؛ اما نکته حائز توجه، تأثیرات وضعیت محیطی بر تغییرات هویتی است، مؤلفه­های ...  بیشتر